Νότης Μηταράκης – Βουλευτής Χίου – Νέα Δημοκρατία Νότης Μηταράκης – Βουλευτής Χίου – Νέα Δημοκρατία
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • ΒΟΥΛΗ
    • ΧΙΟΣ
    • ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
    • ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
  • MEDIA
    • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
    • VIDEOS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • 10/12/2025
  • Βουλή

Μηταράκης: Σεβασμός στον ρόλο της Ελληνικής Αστυνομίας – Ενισχύουμε την ανάπτυξη με υποδομές που αλλάζουν τον χάρτη της χώρας

Στην Ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Χίου, Νότης Μηταράκης, στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υπογραμμίζοντας ότι η κύρωση των συμβάσεων παραχώρησης εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της κυβέρνησης για μια Ελλάδα που αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό και αποκτά σύγχρονες υποδομές. Όπως σημείωσε, «αξιοποιούμε τις παραχωρήσεις ως ένα σύγχρονο εργαλείο για καλύτερους δρόμους, ασφαλέστερες μεταφορές και σημαντικά έσοδα για το κράτος», έσοδα που μειώνουν το χρέος των επόμενων γενεών και στηρίζουν κρίσιμες κοινωνικές και αναπτυξιακές πολιτικές.

Ο κ. Μηταράκης τόνισε ότι η ελληνική οικονομία διατηρεί υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, υπερβαίνοντας τον μέσο όρο της Ευρωζώνης, με αυξημένες επενδύσεις και τη χαμηλότερη ανεργία από το 2008. «Η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι η στρατηγική της κυβέρνησης αποδίδει», ανέφερε, ασκώντας κριτική στην αντιπολίτευση που «αναζητά πρόβλημα για κάθε λύση».

Αναφερόμενος στο αγροτικό ζήτημα, ο κ. Μηταράκης υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται έμπρακτα στο πλευρό των παραγωγών, επισημαίνοντας πως οι κινητοποιήσεις είναι απολύτως σεβαστές, όμως τα προβλήματα αντιμετωπίζονται ήδη με συγκεκριμένες λύσεις και φέτος οι διαθέσιμοι πόροι θα είναι αυξημένοι σε σχέση με πέρσι. Υπενθύμισε ότι «την τελευταία εξαετία ο ΕΛΓΑ έχει καταβάλει 1,8 δισ. ευρώ σε αποζημιώσεις, έναντι περίπου 800 εκατ. ευρώ εισφορών», αναδεικνύοντας το εύρος της στήριξης προς τους αγρότες. Παράλληλα σημείωσε την ανάγκη προστασίας της ομαλής λειτουργίας της χώρας, υπογραμμίζοντας ότι «η Ελληνική Αστυνομία έχει καθήκον να προστατεύει όλους τους πολίτες και οφείλουμε να σεβόμαστε τον ρόλο της», ενώ χαρακτήρισε απαραίτητη την αποφυγή εντάσεων και τη μηδενική ανοχή στη βία.

Στη συνέχεια εστίασε στις μεγάλες οδικές και συγκοινωνιακές υποδομές, οι οποίες –όπως είπε– αλλάζουν τον χάρτη της χώρας, ενισχύουν τη διασύνδεση των περιφερειών και μειώνουν το κόστος μετακίνησης για πολίτες και επιχειρήσεις. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην οδική ασφάλεια, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση προχωρά σε στοχευμένες παρεμβάσεις, επανασχεδιασμό κόμβων και ενίσχυση των μέσων μεταφοράς, με στόχο «ένα σύγχρονο, πολυτροπικό σύστημα μεταφορών που προστατεύει τη ζωή των οδηγών και βελτιώνει την καθημερινότητα».

Ειδική αναφορά έκανε και στο μεταναστευτικό, επαναλαμβάνοντας ότι η Ελλάδα πέτυχε τη διαγραφή εκατοντάδων χιλιάδων εκκρεμών υποθέσεων του κανονισμού του Δουβλίνου, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τίθεται θέμα επιστροφών από τη Γερμανία. Παράλληλα, προειδοποίησε για τον κίνδυνο καθυστερήσεων σε μικρότερα έργα υποδομής που αφορούν άμεσα τις τοπικές κοινωνίες, ζητώντας «ενεργό project management» ώστε κανένα έργο να μην εγκλωβίζεται στη γραφειοκρατία.

«Με τις σημερινές παραχωρήσεις ενισχύουμε το θετικό μομέντουμ της οικονομίας και δημιουργούμε υποδομές που θα υπηρετούν την Ελλάδα για τις επόμενες δεκαετίες», κατέληξε ο κ. Μηταράκης, τονίζοντας την προσήλωση της κυβέρνησης σε μια πιο σύγχρονη, ασφαλή και ανταγωνιστική χώρα για τις επόμενες γενιές.

Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του κ. Μηταράκη:

Κύριε Πρόεδρε, Κυρίες & Κύριοι Συνάδελφοι, 

Το σημερινό νομοσχέδιο δεν είναι απλώς μια τεχνική κύρωση συμβάσεων. Είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής της κυβέρνησης Μητσοτάκη για μια Ελλάδα που αναπτύσσεται σταθερά, επενδύει σε σύγχρονες υποδομές, μειώνει το δημόσιο χρέος και δημιουργεί καλύτερες προοπτικές για τις επόμενες γενιές.  

Η ελληνική οικονομία, παρά τις αλλεπάλληλες διεθνείς κρίσεις, συνεχίζει να βρίσκεται σε τροχιά ισχυρής και διατηρήσιμης ανάπτυξης, πολύ σημαντικό από το μέσο όρο της Ευρωζώνης: 2,2% το 2025 και 2,4% το 2026. Οι επενδύσεις φτάνουν το 16,8% του ΑΕΠ το 2026, από 11% το 2019, απαντώντας σε αυτό το ζήτημα που όλοι έχετε θέσει στην Ολομέλεια, το επενδυτικό κενό που ήταν στο παρελθόν πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας. Η ανεργία έχει υποχωρήσει στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2008 (– 8,6% το 2026). Η στρατηγική αυτή που η αντιπολίτευση στις ομιλίες της αμφισβητεί σήμερα, η πραγματικότητα είναι ότι αποδίδει. Και ακούγοντας τους βουλευτές της αντιπολίτευσης έψαχναν να βρουν ένα πρόβλημα για κάθε λύση, που αυτή η Κυβέρνηση έχει φέρει στα έργα υποδομών.

Και όλα αυτά που ανέφερα για την οικονομία δεν είναι απλώς αφηρημένοι δείκτες – είναι η βάση πάνω στην οποία «πατάει» η σημερινή συζήτηση στην Ολομέλεια για τις μεγάλες οδικές υποδομές της χώρας. Τα έργα που υλοποιεί και ολοκληρώνει η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη – με εθνικούς πόρους, με ΕΣΠΑ, με το Ταμείο Ανάκαμψης – έργα τα οποία αλλάζουν τον χάρτη της χώρας μας.  

Ολοκληρώνονται κρίσιμοι οδικοί άξονες, αναβαθμίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο, προχωρούν έργα αστικών συγκοινωνιών και οδικής ασφάλειας. Το Ταμείο Ανάκαμψης στηρίζει παρεμβάσεις σε αυτοκινητόδρομους, κόμβους, γέφυρες, σε παρακάμψεις πόλεων, σε έργα που μειώνουν τον χρόνο μετακίνησης, το κόστος μεταφοράς και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Δεν μιλάμε μόνο για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα δίκτυο που συνδέει περιφέρειες, λιμάνια, βιομηχανικές περιοχές, τουριστικούς προορισμούς. 

Κεντρικός άξονας της πολιτικής μας είναι και η οδική ασφάλεια, πάρα πολύ κρίσιμο ζητούμενο που αυτή η Κυβέρνηση υπηρετεί. Με την αναβάθμιση της Αττικής Οδού, με τον επανασχεδιασμό ακτινικών και περιφερειακών αξόνων, με επενδύσεις σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, χτίζουμε βήμα-βήμα ένα σύγχρονο, πολυτροπικό σύστημα μεταφορών. 

Η κύρωση της σύμβασης παραχώρησης για την Εγνατία Οδό και τους τρεις κάθετους άξονες βάζει τέλος σε μια εκκρεμότητα δεκαετίας. Με τον νέο παραχωρησιούχο, εξασφαλίζεται εκτεταμένο πρόγραμμα συντήρησης, αναβάθμισης και λειτουργικής βελτίωσης σε έναν άξονα που ενώνει την Ήπειρο, τη Μακεδονία και τη Θράκη, συνδέει λιμάνια, βιομηχανικές περιοχές, συνοριακούς σταθμούς. Η αξιοποίηση της Εγνατίας ως «οδικού διαδρόμου ανάπτυξης» της Βόρειας Ελλάδας απαιτεί ένα σταθερό πλαίσιο διαχείρισης και σοβαρές επενδύσεις. Αυτό ακριβώς διασφαλίζει η σύμβαση, προσφέροντας ταυτόχρονα στο Δημόσιο σημαντικά έσοδα, τόσο εφάπαξ όσο και σε βάθος χρόνου από τα μισθώματα και τη συμμετοχή στα έσοδα διοδίων.  

Αντίστοιχα, η τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού έρχεται να προσαρμόσει ένα κρίσιμο έργο στις σύγχρονες ανάγκες της μητροπολιτικής Αθήνας. Περιορίζει τις ασάφειες, ενισχύει τα δικαιώματα του Δημοσίου, ανοίγει τον δρόμο για πρόσθετες επενδύσεις οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακής διαχείρισης. Σε μια πόλη που ταλαιπωρείται καθημερινά από το κυκλοφοριακό μποτιλιάρισμα, η σωστή λειτουργία και ο εκσυγχρονισμός της Αττικής Οδού δεν είναι πολυτέλεια · είναι προϋπόθεση βιωσιμότητας για την Αθήνα. 

Και το τρίτο σκέλος του νομοσχεδίου, η τροποποίηση της σύμβασης του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης στο Καστέλι, συνδέεται άμεσα με την αναπτυξιακή προοπτική της Κρήτης, ενός από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας. Όσοι έχουμε επισκεφθεί το σημερινό αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης» έχει φτάσει τα όριά του, έχει ξεπεράσει τα όριά του. Το νέο αεροδρόμιο θα αποτελέσει μια σύγχρονη πύλη εισόδου, με πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα, υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και εξυπηρέτησης, καλύτερες συνδέσεις με το οδικό δίκτυο. Και θα περίμενα όλους τους συναδέλφους, ειδικά όσους εκλέγονται στην Κρήτη να υποστηρίζουν χωρίς αστερίσκους τη γρήγορη ολοκλήρωση αυτού του τόσο σημαντικού έργου, το οποίο θα φέρει επιπλέον τουριστικά έσοδα, νέες θέσεις εργασίας, νέες επενδύσεις σε όλο το νησί. Και εδώ το Δημόσιο κατοχυρώνει σημαντικά ανταλλάγματα, τόσο δημοσιονομικά όσο και σε επίπεδο υποδομών. 

Συνολικά, λοιπόν, αξιοποιούμε τις παραχωρήσεις όχι ως ιδεολογική εμμονή, αλλά ως ένα σύγχρονο εργαλείο για να έχουμε καλύτερους δρόμους, ασφαλέστερες μεταφορές και σημαντικά έσοδα για όλους μας, για το κράτος, για το δημόσιο. Έσοδα που μειώνουν το χρέος το οποίο θα κληροδοτήσουμε στα παιδιά και στα εγγόνια μας. Έσοδα, τα οποία θα χρηματοδοτούν άλλες κοινωνικές και αναπτυξιακές πολιτικές, θα ενισχύουν την αξιοπιστία της χώρας μας στο εξωτερικό, ώστε να μπορούμε να δανειζόμαστε και φθηνότερα. 

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Θα ήθελα να αναφέρω τρία ακόμα ζητήματα. Πρώτα από όλα, στο αγροτικό ζήτημα, είναι εμφανές ότι η κυβέρνηση είναι δίπλα στους αγρότες και τους κτηνοτρόφους. Είμαστε δίπλα στους τίμιους παραγωγούς που μοχθούν κάθε μέρα στο χωράφι και στη στάνη. Από το 2019 μέχρι σήμερα έχουν παρθεί μια σειρά μόνιμων, ουσιαστικών μέτρων στήριξης, τα οποία μειώνουν το κόστος παραγωγής και αυξάνουν το αγροτικό εισόδημα. Μειώσαμε τους συντελεστές ΦΠΑ σε αγροτικά μηχανήματα και λιπάσματα, θεσπίσαμε μόνιμο μηχανισμό επιστροφής ΕΦΚ στο αγροτικό πετρέλαιο, εξασφαλίσαμε ειδικό, χαμηλό τιμολόγιο στο αγροτικό ρεύμα, μειώσαμε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. 

Και φέτος, το 2025, σε σχέση με το 2024, η συνολική οικονομική στήριξη προς τους αγρότες θα είναι αυξημένη κατά μισό δισεκατομμύριο ευρώ: 3,7 δισ. ευρώ θα δοθούν στους αγρότες το 2025 και μέσα στον Δεκέμβριο, αυτές τις ημέρες και τις υπόλοιπες εβδομάδες του μήνα καταβάλλονται 1,2 δισ. ευρώ, για το Μέτρο 23, για ζημιές από φυσικές καταστροφές, τη βασική ενίσχυση, την εξισωτική αποζημίωση, τις πρόσθετες ενισχύσεις σε κτηνοτρόφους, τα προγράμματα βιολογικής γεωργίας. Ο ΕΛΓΑ θα καταβάλλει αποζημιώσεις 120 εκατ. ευρώ σε αγρότες για τις ζημιές του 2025, χωρίς αύξηση ασφαλιστικών εισφορών.  

Και να σημειώσω – γιατί είναι σημαντικό να λέγονται αυτά – ότι ο ΕΛΓΑ την τελευταία εξαετία (2019-2025) έχει πληρώσει 1,8 δισ. ευρώ στους παραγωγούς, ενώ οι εισφορές των αγροτών ανέρχονται σε περίπου 800 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, προχωρά ταχύτατα ο εξορθολογισμός του ΟΠΕΚΕΠΕ με την ένταξή του στην ΑΑΔΕ, ώστε να τελειώσουν οι «τεχνικές λύσεις», οι αδικίες, οι καθυστερήσεις. Θέλουμε να ενισχύσουμε τους αγρότες οι οποίοι καθημερινά δίνουν μεγάλο αγώνα, οι ενισχύσεις να πηγαίνουν σε αυτούς που πραγματικά παράγουν, όχι στους όποιους επιτήδειους, οι οποίοι βρίσκονται ήδη αντιμέτωποι με την ποινική Δικαιοσύνη και θα επιστρέψουν τις επιδοτήσεις. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γίνει ανεκτό, να κλείνουν κρίσιμες υποδομές της χώρας που είναι σημαντικές για όλους μας, να κλείνουν οι εθνικές οδοί, να παραλύει η οικονομία – και βέβαια ακραία φαινόμενα – να σημειώνονται βιαιοπραγίες εναντίον αστυνομικών που κάνουν το καθήκον τους.  

Η Ελληνική Αστυνομία είναι εδώ για να προστατεύσει όλους τους πολίτες και οφείλουμε, ως Δημοκρατία, να τη σεβόμαστε. Ως Κυβέρνηση, είμαστε ανοιχτοί στον διάλογο, όχι όμως στη βία. 

Δεύτερον, θέλω να κάνω μία ειδική αναφορικά στο θέμα του μεταναστευτικού που ανέφερε ο ειδικός αγορητής της ΝΙΚΗΣ. Το Υπουργείο Μετανάστευσης, όχι απλώς έχει διαψεύσει ότι δημοσιεύματα για δήθεν επιστροφή αιτούντων άσυλο από τη Γερμανία είναι ψευδή, αλλά ακριβώς το αντίθετο έχει επιτευχθεί. Στο πλαίσιο εφαρμογής του Νέου Συμφώνου Μετανάστευσης, η Ελλάδα στις συζητήσεις με τη Γερμανία και άλλες χώρες συμφώνησαν στη διαγραφή όλων των εκκρεμών υποθέσεων του κανονισμού του Δουβλίνου, οι οποίες μόνο για Γερμανία αφορούν σε 515.000 περιπτώσεις και πάνω από 100.000 τα τελευταία 4 χρόνια. Όλες αυτές οι υποθέσεις διαγράφονται ολοσχερώς και δεν θα απασχολήσουν ξανά την Ελλάδα. Δεν τίθεται κανένα θέμα επιστροφής αυτών στη χώρα μας και δεν αφορά αυτή η Συμφωνία μόνο αυτούς που ήδη έχουν πάει στη Γερμανία, αλλά και όσους θα πάνε έως τον Ιούλιο του 2026 (12/7/2026) που τίθεται σε εφαρμογή το νέο Σύμφωνο Μετανάστευσης & Ασύλου. 

Τρίτον κ. Υπουργέ, είναι ιδιαίτερα κρίσιμα τα μεγάλα έργα που συζητάμε σήμερα, όμως έχουν μεγάλη σημασία και τα μικρότερα, τα τοπικά έργα, τα οποία αναμένει η τοπική κοινωνία. Ο Πρωθυπουργός, όπως και εσείς κ. Δήμα, δίνετε ιδιαίτερη έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη, και αυτό το στόχο πρέπει να τον υπηρετούμε όλοι. Πολλά έργα πάνε καλά, προχωράνε, και υπάρχει σχεδιασμός για τα έργα που θα παραδοθούν το 2026. Κάποια όμως χάνονται, χάνονται στη γραφειοκρατία, χάνονται σε λάθος χειρισμούς και χρειάζεται σε πολιτικό επίπεδο να υπάρχει ο διαρκής συντονισμός, πιο ενεργό και δομημένο project management. Να υπάρχει σαφής, εσωτερική ιδιοκτησία του κάθε έργου και να αντιμετωπίζουμε με ταπεινότητα τις τοπικές κοινωνίες, που περιμένουν αυτά τα έργα να ολοκληρωθούν. Και προφανώς, καταλογισμός ευθυνών εκεί που υπάρχουν. Δεν θα αναφερθώ σε συγκεκριμένα παραδείγματα, τα γνωρίζετε καλά. Και θέλω να σας ευχαριστήσω κ. Δήμα για το προσωπικό σας ενδιαφέρον.

Κυρίες & Κύριοι Συνάδελφοι, 

Την Παρασκευή θα συζητήσουμε τον Προϋπολογισμό του 2026. Προϋπολογισμός που προβλέπει σημαντική ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας κατά 2,4%, περαιτέρω μείωση της ανεργίας, αύξηση μισθών πάνω από τον προβλεπόμενο πληθωρισμό, και επιπλέον αποκλιμάκωση του δημόσιου χρέους. Ένας προϋπολογισμός που υπηρετεί δύο μεγάλους στόχους, που πρέπει να έχει η χώρα μας. Πρώτον, την ουσιαστική σύγκριση των εισοδημάτων των Ελλήνων με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και δεύτερον, τον περιορισμό του χρέους, τη μείωση του χρέους που αφήνουμε στα παιδιά και στα εγγόνια μας. Ο προϋπολογισμός προβλέπει την αύξηση των επενδύσεων, την επιτυχή ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και την αξιοποίηση που ήδη επιτυγχάνεται, των ευρωπαϊκών πόρων.

Με τις συμβάσεις παραχώρησης που κυρώνουμε σήμερα, ενισχύουμε αυτό το θετικό μομέντουμ της ελληνικής οικονομίας: δημιουργούμε υποδομές που θα υπηρετούν την Ελλάδα μας, για τις επόμενες δεκαετίες, φέρνοντας περισσότερα έσοδα στο Δημόσιο, αλλά κυρίως βελτιώνοντας την καθημερινότητα του πολίτη και τη βάση για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Οι σωστές υποδομές φέρνουν οικονομική ανάπτυξη, φέρνουν μείωση της ανεργίας, φέρνουν καλύτερους μισθούς.

Αυτή την ιδεολογία υπηρετούμε, ένα καλύτερο παρόν και ένα καλύτερο μέλλον, και αυτή είναι η ουσιώδης διαφορά της κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη. Δουλεύουμε με σχέδιο και φέρνουμε αποτέλεσμα, απέναντι στους λαϊκιστές που υπόσχονται εύκολες λύσεις, ξεχνάνε πώς κυβέρνησαν τη χώρα, μιλάνε χωρίς σχέδιο και χωρίς να κάνουν λογαριασμό. Εμείς χτίζουμε βήμα-βήμα μια Ελλάδα πιο σύγχρονη, πιο ασφαλή και πιο ανταγωνιστική. Μια Ελλάδα όπου τα παιδιά μας θα ζήσουν καλύτερα από εμάς. 

Σας ευχαριστώ.

Tags:
ΜεταναστευτικόΟικονομία
Σχετικά Άρθρα
  • Μηταράκης: Μήνας ουσιαστικής ενίσχυσης του αγροτικού εισοδήματος ο Δεκέμβριος – Καταβολή ποσών άνω του 1 δισ. ευρώ 04/12/2025
  • Μηταράκης: Στηρίζουμε την αγορά, προστατεύουμε τον καταναλωτή, ενισχύουμε την οικονομία 27/11/2025
  • Μηταράκης: Η μεγαλύτερη φορολογική ελάφρυνση της μεταπολίτευσης – Στο πλευρό της μεσαίας τάξης και των οικογενειών 06/11/2025
  • Μηταράκης για τροπολογία Αγνώστου Στρατιώτη: Ο σεβασμός στα εθνικά σύμβολα δεν θα έπρεπε να είναι θέμα πολιτικής διαφωνίας, αλλά κοινής συνείδησης 22/10/2025
  • Μηταράκης: Η Νέα Δημοκρατία στηρίζει τον εργαζόμενο στην πράξη, με ευκαιρίες και δικαιώματα 15/10/2025
  • Μηταράκης για Αναθεώρηση Συντάγματος: Αποκλειστική αρμοδιότητα της Βουλής των Ελλήνων 03/10/2025
  • Επίσκεψη Μηταράκη στη Βιέννη ως επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας–Αυστρίας 24/09/2025
  • Μηταράκης: Ανάγκη για κατάπαυση πυρός και προστασία αμάχων στη Γάζα – Στρατηγικής σημασίας η συμφωνία με τα ΗΑΕ 03/09/2025
  • Μηταράκης: Η συμφωνία με τον ΔΟΜ ενισχύει τις δυνατότητες της χώρας – Αυστηρή αλλά δίκαιη μεταναστευτική πολιτική 03/09/2025
  • Μηταράκης: Αυστηρή αλλά δίκαιη πολιτική στο μεταναστευτικό – Σωστή κατεύθυνση το νέο νομοσχέδιο 02/09/2025
  • Μηταράκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Είπαμε ΝΑΙ στον πλήρη έλεγχο – Κόμματα της αντιπολίτευσης τον καταψήφισαν 30/07/2025
  • Μηταράκης: Η Νέα Δημοκρατία είναι εκείνη που ζητάει να πέσει άπλετο φως στο ζήτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ 30/07/2025
  • Μηταράκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η Νέα Δημοκρατία ζητά πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης – «Άπλετο φως, χωρίς συμψηφισμούς» 29/07/2025
  • Μηταράκης για Τέμπη: Σήμερα τελειώνει η προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης – Η ΝΔ επέλεξε τον δρόμο της ευθύνης και της διαφάνειας 22/07/2025
  • Μηταράκης: Προστατεύουμε τα παιδιά μας, θωρακίζουμε τη δημόσια υγεία – Σπάμε τα αποστήματα του παρελθόντος 03/07/2025
  • Μηταράκης: Με διαφάνεια, θεσμικότητα και δικαιοσύνη, χτίζουμε ξανά την εμπιστοσύνη της κοινωνίας στο κράτος 02/07/2025
  • Μηταράκης: «Η Νέα Δημοκρατία επιλέγει τον δρόμο της ευθύνης – Η Δικαιοσύνη θα αναδείξει την αλήθεια» 18/06/2025
  • Μηταράκης για σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής: Η Κυβέρνηση θα υποστηρίξει σύσσωμη την πρόταση 18/06/2025
  • Μηταράκης για ΒΟΑΚ: Η Ελλάδα των τελευταίων έξι ετών, είναι μία χώρα πραγματικών έργων, με σχέδιο, προτεραιότητες και εθνική στρατηγική 29/05/2025
  • Μηταράκης για Προανακριτική: Για πρώτη φορά κυβερνών κόμμα ζητά έρευνα για δικό του Υπουργό – Η Δικαιοσύνη η μόνη αρμόδια να αποδώσει ευθύνες 28/05/2025

Όσα Είπαμε Τα Κάναμε, Σταθερά μπροστά, με έργα! Δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη της Χίου, ολοκληρώνοντας τα έργα της γενιάς μας. Αποτρέποντας το μεταναστευτικό να μας επηρεάσει ξανά.

Πρόσφατα Άρθρα

  • Μηταράκης: Σεβασμός

    Δεκ 10, 2025

  • Μηταράκης: Μήνας ουσ

    Δεκ 4, 2025

Social Media

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • 2271022494
  • contact@mitarakis.gr
  • Απλωταριάς 57, Χίος