Νότης Μηταράκης – Βουλευτής Χίου – Νέα Δημοκρατία Νότης Μηταράκης – Βουλευτής Χίου – Νέα Δημοκρατία
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • ΒΟΥΛΗ
    • ΧΙΟΣ
    • ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
    • ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
  • MEDIA
    • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
    • VIDEOS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • 13/12/2025
  • Βουλή

Μηταράκης για Προϋπολογισμό 2026: Από την κρίση στη σταθερότητα – Η Ελλάδα του 2026 σε τροχιά σύγκλισης με την Ευρώπη

Στην Ολομέλεια της Βουλής τοποθετήθηκε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Χίου, Νότης Μηταράκης, κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την κύρωση του Κρατικού Προϋπολογισμού 2026, υπογραμμίζοντας τη μεγάλη απόσταση που έχει διανύσει η Ελλάδα την τελευταία δεκαετία.

Ο κ. Μηταράκης υπενθύμισε ότι πριν από δέκα χρόνια η Ελλάδα βρισκόταν στο χείλος της εξόδου από την Ευρωζώνη, με κλειστές τράπεζες, υπερφορολόγηση, μειώσεις μισθών και συντάξεων και κατάρρευση της αξιοπιστίας της χώρας. Αντιπαραβάλλοντας το τότε με το σήμερα, τόνισε ότι η ελληνική οικονομία καταγράφει έξι συνεχόμενα έτη ανάπτυξης άνω του 2%, με τον ρυθμό για το 2026 να εκτιμάται στο 2,4%, διπλάσιο από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης, ενώ παράλληλα καταγράφεται ιστορικά χαμηλή ανεργία κάτω από 9%, αυξημένοι μισθοί και συντάξεις και αποκατεστημένη διεθνή αξιοπιστία, η οποία αποτυπώνεται στην επενδυτική βαθμίδα και στον αναβαθμισμένο ρόλο της Ελλάδας στην Ευρώπη.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη σύγκλιση των εισοδημάτων με την Ευρώπη, σημειώνοντας ότι το κατά κεφαλήν ΑΕΠ σε σταθερές τιμές αυξάνεται στην Ελλάδα κατά 15,7% την περίοδο 2019-2026, όταν στην Ευρωζώνη η αύξηση περιορίζεται στο 5,35%. Παράλληλα, υπογράμμισε τη δραστική αποκλιμάκωση του δημόσιου χρέους, το οποίο μειώνεται από το 183,2% του ΑΕΠ το 2019 στο 138,2% το 2026, με στόχο να υποχωρήσει κάτω από το 120% έως το 2029, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω την πιστοληπτική αξιολόγηση της χώρας.

Κεντρικό στοιχείο του Προϋπολογισμού αποτελεί, όπως ανέφερε, η εκρηκτική αύξηση των επενδύσεων. Από 11% του ΑΕΠ το 2019, οι επενδύσεις φτάνουν το 17,7% το 2026, με αύξηση 96% σε πραγματικούς όρους, όταν στην Ευρωζώνη η αντίστοιχη αύξηση δεν ξεπερνά το 5%, οδηγώντας σε ουσιαστικό μετασχηματισμό του παραγωγικού μοντέλου της οικονομίας. Παράλληλα, επισήμανε ότι η ανάπτυξη μεταφράζεται σε πραγματικό όφελος για τους πολίτες, με καθαρές αμοιβές αυξημένες κατά 32% σε σχέση με το 2019 και τον κατώτατο μισθό πάνω από 40% υψηλότερο, υπερκαλύπτοντας τον πληθωρισμό.

Ο Προϋπολογισμός του 2026, τόνισε, υπηρετεί δύο κεντρικούς εθνικούς στόχους: τη σύγκλιση των εισοδημάτων των Ελλήνων με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και τη δραστική μείωση του δημόσιου χρέους. Από το 2019 έως το 2026, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ αυξάνεται στην Ελλάδα με τριπλάσιο ρυθμό σε σχέση με την Ευρωζώνη, ενώ το χρέος μειώνεται κατά 45 ποσοστιαίες μονάδες, με στόχο να υποχωρήσει κάτω από το 120% του ΑΕΠ τα επόμενα χρόνια.

Ο κ. Μηταράκης απάντησε και στην κριτική της αντιπολίτευσης, επισημαίνοντας ότι οι κοινωνικές δαπάνες έχουν ενισχυθεί ουσιαστικά, με διπλασιασμό των πόρων για την Υγεία, σημαντικές αυξήσεις σε Παιδεία, Άμυνα, Πολιτική Προστασία και Σώματα Ασφαλείας.

Κλείνοντας, χαρακτήρισε τον Προϋπολογισμό του 2026 ως τον πιο φιλόδοξο των τελευταίων δεκαετιών στη φορολογία εισοδήματος και ως απόδειξη της αυτοπεποίθησης που έχει ανακτήσει η χώρα, καλώντας το Σώμα να τον υπερψηφίσει ως εγγύηση σταθερότητας, μεταρρυθμίσεων και βιώσιμης ανάπτυξης.

Ακολουθεί ολόκληρη η πρωτολογία του κ. Μηταράκη:

Ευχαριστώ πολύ κυρία Πρόεδρε, Κυρίες & Κύριοι Συνάδελφοι,

Καθώς συζητάμε σήμερα τον Προϋπολογισμό του 2026, θυμόμαστε κάποιοι πως ήταν η Ελλάδα πριν 10 χρόνια. Πρώτη φορά αριστερά. Απαξίωση διεθνώς της χώρας, περιθωριοποίηση. Κλειστές τράπεζες, αύξηση φόρων, μείωση μισθών και συντάξεων. Υποθήκευση δημόσιας περιουσίας. Δημοψήφισμα. Στην πόρτα εξόδου της ευρωζώνης, προ της Kolotoumba.

Σήμερα, μόλις δέκα χρόνια μετά, έχουμε ταχεία ανάπτυξη, για 6ο συνεχόμενο έτος με πάνω από 2%, βιώνουμε μείωση 83 φόρων, υλοποιώντας τη μεγαλύτερη φορολογική μεταρρύθμιση από τη μεταπολίτευση, βιώνουμε αύξηση μισθών και συντάξεων, έχοντας ήδη ξηλώσει τον νόμο Κατρούγκαλου, καταργώντας την προσωπική διαφορά. Βιώνουμε ιστορικά χαμηλή ανεργία, κάτω από 9%: το χαμηλότερο ποσοστό από το 2008! Αξιοπιστία. Επενδυτική βαθμίδα. Υπερηφάνεια. Προεδρία του Eurogroup από τον Κυριάκο Πιερρακάκη. Η τεράστια πρόοδος της χώρας αντικατοπτρίζεται, αφενός στα στοιχεία του προϋπολογισμού, αφετέρου στην ισχυρή θέση της Ελλάδος στο γεωστρατηγικό πεδίο.

Δύο εθνικοί οικονομικοί στόχοι υπηρετούνται και από αυτόν τον προϋπολογισμό:

Πρώτος στόχος, η ουσιαστική σύγκλιση των εισοδημάτων των Ελλήνων πολιτών με το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Να δούμε τι έχουμε πετύχει:

Από το 2019 έως το 2026, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ σε σταθερές τιμές, ένας κατεξοχήν δείκτης που δείχνει τη σύγκλιση ή την απόκλιση, στην Ελλάδα θα έχει αυξηθεί κατά 15,7%, ενώ στην Ευρωζώνη κατά 5,35%. Δηλαδή, το κατά κεφαλήν προϊόν στη χώρα μας, την περίοδο διακυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη έχει αυξηθεί σε τριπλάσιο ρυθμό σε σχέση με την Ευρωζώνη.

Δεύτερος στόχος μας, η δραστική μείωση του χρέους που η δική μου και η προηγούμενη γενιά θα αφήσουμε στα παιδιά και στα εγγόνια μας. Το χρέος, ως ποσοστό ΑΕΠ, διαμορφώνεται στο 138,2% το 2026, σημειώνοντας πτώση κατά 45 ποσοστιαίες μονάδες από το 183,2% που ήταν το 2019. Στόχος μας είναι το 2027 να μην έχουμε πλέον το υψηλότερο δημόσιο χρέος στην Ευρώπη ενώ, το 2029, σύμφωνα με τον Πολυετή Δημοσιονομικό Προγραμματισμό, το χρέος μας θα πέσει κάτω από 120% του ΑΕΠ, στα επίπεδα της Γαλλίας. Η μείωση του χρέους οδηγεί σε περεταίρω αναβάθμιση του αξιόχρεου της χώρας μας από τον οίκο Fitch. Σήμερα πέντε από τους έξι μεγάλους οίκους αξιολόγησης μας κατατάσσουν δύο κατώφλια πάνω από την επενδυτική βαθμίδα. Στόχος μας να φτάσουμε τα επόμενα χρόνια στην ανώτερη ενδιάμεση βαθμίδα, δηλαδή σε κατηγορία Α. Αλλά, να μην ζούμε με ψευδαισθήσεις. Οι προκλήσεις είναι και παραμένουν μεγάλες. Σε διεθνές επίπεδο. Όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για όλη την Ευρωπαϊκή ήπειρο.

Δείτε, κραταιές πρώην αυτοκρατορίες αγωνιούν να καταλήξουν σε προϋπολογισμό για το 2026. Αναγκάζονται να πάρουν σκληρά μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής, ξεσηκώνοντας σφοδρές αντιδράσεις. Την ίδια στιγμή που σε αυτές τις χώρες, το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα της Ευρώπης, η υπέρμετρη μεταναστευτική κρίση θέτει σε αναταράξεις τον κοινωνικό ιστό, τροφοδοτώντας τη λαϊκιστική άκρα δεξιά.

Η σύγκριση λοιπόν, το τι γίνεται στην Ευρώπη με το τι γίνεται στην Ελλάδα, είναι σαφής υπέρ της πορείας της χώρας μας. Πάμε σωστά. Και μέχρι στιγμής, κανείς από την αντιπολίτευση δεν πρότεινε μια καλύτερη διαδρομή. Μπορούμε να πάμε καλύτερα, με την σταθερότητα και τις μεταρρυθμίσεις που πρεσβεύει η Κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η ισχυρή ανάπτυξη συνεχίζεται. Ο ρυθμός ανάπτυξης, για το 2026 εκτιμάται σε 2,4%, διπλάσιος από το 1,2% που εκτιμάται για την Ευρωζώνη. Σημαντικό ρόλο, σε αυτή την πορεία της ελληνικής οικονομίας, παίζει η σημαντική αύξηση των επενδύσεων. Μετά από πολλά χρόνια, πλέον συγκλίνουμε και σε αυτόν τον τομέα. Οι επενδύσεις που ήταν 11% του ΑΕΠ το 2019, θα είναι 17,7% το 2026, πλησιάζοντας πλέον τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, που σήμερα είναι στο 21%.

Προσέξτε, τη περίοδο 2019-2026, στην περίοδο δηλαδή διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία, οι επενδύσεις σε σταθερές τιμές στην Ελλάδα θα έχουν αυξηθεί 96%. Ελλάδα: αύξηση επενδύσεων 96%, ενώ στην Ευρωζώνη μόλις 5%! Σε κάθε προϋπολογισμό η αντιπολίτευση μιλά για παραγωγικό κενό. Πλέον αυτό είναι στο μικρότερο μέγεθος, από την έναρξη της οικονομικής κρίσης.

Καταδεικνύοντας τη διαρθρωτική βελτίωση της Ελληνικής Οικονομίας. Επίσης, οι συνάδελφοι της αντιπολίτευσης μίλησαν για την αναγκαιότητα δημοσίων επενδύσεων. Ήταν 5,6 δισ. ευρώ το 2019, αυξήθηκαν σε 14,6 δισ. ευρώ το 2025, και σε 16,7 δις. ευρώ το 2026. Ως αποτέλεσμα του μετασχηματισμού της οικονομίας προβλέπεται σημαντική αύξηση των ιδιωτικών επενδύσεων, έτσι ώστε οι συνολικές επενδύσεις να συνεχίσουν να έχουν θετικό ρυθμό αύξησης όλη την περίοδο 2027-2029. Παρά την ολοκλήρωση, την επιτυχή ολοκλήρωση το 2026, του Ταμείου Ανάκαμψης.

Ας δούμε το μείγμα. Το 2026 η σχέση δημόσιες με ιδιωτικές επενδύσεις είναι 40-60, σύνολο 46 δις ευρώ. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 2029 η σχέση θα είναι 22% δημόσιες – 78% ιδιωτικές, σε σύνολο επενδύσεων 51,7 δισ. ευρώ. Δηλαδή, εκτιμάται ότι ιδιωτικές επενδύσεις θα αυξηθούν κατά 12 δισ. ευρώ ή περίπου 45% σε τρέχουσες τιμές την επόμενη τετραετία – θυμίζω έχουν ήδη αυξηθεί κατά 96% οι επενδύσεις στη χώρα μας. Και αυτό αποτελεί στη πράξη μετασχηματισμό του παραγωγικού μοντέλου της Ελληνικής Οικονομίας.

Το ζήτημα βέβαια δεν είναι η απλώς η συλλογική ευημερία, αλλά και η ατομική πρόοδος του κάθε Έλληνα, της κάθε Ελληνίδας, του κάθε νοικοκυριού. Ή αλλιώς, πώς η βελτίωση των μακροοικονομικών μεγεθών μεταφράζεται σε καθαρό εισόδημα για τις οικογένειες. Ας δούμε τις αμοιβές: Το σύνολο των αμοιβών εξαρτημένης εργασίας αυξάνεται κατά 4,4% το 2026. Οι καθαρές αμοιβές εκτιμάται το 2026 να έχουν αυξηθεί κατά 32%, σε σχέση με το 2019. Συγκρινόμενη με τη σωρευτική αύξηση του πληθωρισμού κατά 22% το ίδιο διάστημα (2019-26), συνεπάγεται περίπου 10% μεγαλύτερη αύξηση των καθαρών αμοιβών, σε σχέση με τον πληθωρισμό.

Ο κατώτατος μισθός θα είναι αυξημένος πάνω από 40% το 2026 σε σχέση με το 2019, στηρίζοντας τους πιο ευάλωτους, τη στιγμή που έχουν επανέλθει οι τριετίες, δηλαδή είναι πάνω από 18% αυξημένος ο κατώτατος μισθός, σε σχέση με τον πληθωρισμό της ίδιας περιόδου.

Όσον αφορά στο αφήγημα της αντιπολίτευσης περί εσωτερικού πληθωρισμού, λέγοντας ότι ο πληθωρισμός στη χώρα μας είναι μεγαλύτερος, και εδώ τα στοιχεία δίνουν ξεκάθαρη απάντηση. Πληθωρισμός την περίοδο 2019-2025, 19,9% στην Ελλάδα, 22,9% στην Ευρωζώνη. Συνεπώς, έχουμε μικρότερο σωρευτικό πληθωρισμό στην Ελλάδα σε σχέση με την Ευρώπη. Άρα, ο ισχυρισμός της αντιπολίτευσης περί «εγχώριου» πληθωρισμού δεν τεκμηριώνεται. Κριτική ασκείται από την αντιπολίτευση, για την κοινωνική διάσταση της ασκούμενης πολιτικής.

Οι δαπάνες του Υπουργείου Υγείας έχουν διπλασιαστεί. Από το 4,1 δισ. ευρώ το 2019, ανέρχονται σε 8,2 δισ. ευρώ το 2026. Ο τακτικός προϋπολογισμός του Υπουργείου Παιδείας αυξάνεται από τα 5,78 δισ. ευρώ στα 6 δισ. ευρώ. Η δαπάνη για το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας έχει ουσιαστικά διπλασιαστεί σε σχέση με το 2019. Φτάνουμε το 2026 στα 7 δισ. ευρώ από 3,5 δισ. ευρώ το 2019, με αύξηση 500 εκατ. ευρώ το 2026 έναντι του 2025. Ο Προϋπολογισμός του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, από τα 560 εκατ. ευρώ το 2022, τώρα έχει φτάσει στα 1,44 δισ. ευρώ.

Αύξηση έχουμε και στους Προϋπολογισμούς όλων των σωμάτων ασφαλείας, όπως στην Ελληνική Αστυνομία, στο Λιμενικό – Ελληνική Ακτοφυλακή και στην Πυροσβεστική, στην οποία οι δαπάνες έχουν υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το 2019. Για το 2026, το πρωτογενές αποτέλεσμα διαμορφώνεται σε 2,8%, από 3,7% το 2025 και 4,7% το 2024. Απαντώντας στον κ. Φάμελλο για υπερ-πλεονάσματα. Το συνολικό δημοσιονομικό αποτέλεσμα κινείται οριακά αρνητικά το 2026, λόγω της εξυπηρέτησης τόκων.

Βέβαια, και για το 2025, ενώ η πρόβλεψη ήταν για έλλειμμα 0,6% τελικά η χρονιά φαίνεται να καταλήγει σε πλεόνασμα 0,6%! Απάντηση σε όσους κάθε Δεκέμβριο λένε ότι ο προϋπολογισμός είναι υπερ-αισιόδοξος. Αντιθέτως, επιβεβαιώνεται και καλύτερα στην πράξη. Η μείωση πλεονάσματος για το 2026, είναι επιλογή. Οφείλεται στις νέες παρεμβάσεις που εξαγγείλαμε μέσα στο φθινόπωρο του 2025 και σε αυτές που θα εφαρμοστούν από 1/1/2026. Οφείλεται δηλαδή σε στοχευμένες πολιτικές για την περαιτέρω ώθηση της οικονομίας, την αύξηση των επενδύσεων και τη βελτίωση των εισοδημάτων όλων των πολιτών.

Σε αυτόν τον δρόμο πρέπει και θα συνεχίσουμε, με συνέχιση των μεταρρυθμίσεων, συνετή δημοσιονομική πολιτική και φυσικά πολιτική σταθερότητα – που ξεχωρίζει αυτή τη στιγμή τη χώρα μας από άλλες ευρωπαϊκές χώρες – κάτι που οι αγορές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη.

Βασικό χαρακτηριστικό της οικονομικής μας πολιτικής, είναι η αύξηση εσόδων, ενώ μειώνουμε φορολογικούς συντελεστές. Αύξηση που οφείλεται πρώτον στην αύξηση του ΑΕΠ, δεύτερον και πάρα πολύ σημαντικό – μεγάλο στοίχημα της Κυβέρνησης – στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, και στην βελτίωση των τουριστικών προσόδων.

Είναι εμφανής η θετική επίπτωση αυτών των χαμηλών συντελεστών, αυτής της πολιτικής, στην αύξηση των κρατικών εσόδων. Τρανό παράδειγμα είναι τα μερίσματα, που μειώνοντας τον φορολογικό συντελεστή, αυξήθηκαν οι επενδύσεις, αυξήθηκαν τα φορολογητέα κέρδη, αυξήθηκε η φορολογία νομικών προσώπων και αυξήθηκε και η φορολογία μερισμάτων. Πολλαπλά τα οφέλη. Και να μην παραλείψω τη πολύ σημαντική μείωση της ανεργίας, ως αποτέλεσμα των επενδύσεων και των χαμηλών φορολογικών συντελεστών.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Ο Προϋπολογισμός του 2026 περιλαμβάνει τη μεγαλύτερη παρέμβαση στη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων τις τελευταίες δεκαετίες. Συνοδευόμενη από πλήθος θετικών μέτρων που στηρίζουν το πραγματικό εισόδημα όλων των πολιτών, καθώς και την βελτίωση των κοινωνικών παροχών του κράτους προς τους πολίτες, της υγείας, της παιδείας, της άμυνας και σαφώς την αύξηση των δημοσίων επενδύσεων. Είναι ένας Προϋπολογισμός που φανερώνει ξεκάθαρα την αυτοπεποίθηση που έχουμε ανακτήσει σαν χώρα, στηρίζεται στα κεκτημένα των προηγούμενων ετών, αλλά και μας δείχνει και τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε, με δουλειά, σοβαρότητα και σχέδιο.

Για αυτούς τους λόγους σας καλώ να τον υπερψηφίσετε τον Προϋπολογισμό του 2026. Σας ευχαριστώ.

Tags:
Οικονομία
Σχετικά Άρθρα
  • Μηταράκης: Βάζουμε δύο μετρήσιμους και ουσιαστικούς στόχους, τη σύγκλιση εισοδημάτων με ΕΕ και τη μείωση δημόσιου χρέους 13/12/2025
  • Μηταράκης: Σεβασμός στον ρόλο της Ελληνικής Αστυνομίας – Ενισχύουμε την ανάπτυξη με υποδομές που αλλάζουν τον χάρτη της χώρας 10/12/2025
  • Μηταράκης: Μήνας ουσιαστικής ενίσχυσης του αγροτικού εισοδήματος ο Δεκέμβριος – Καταβολή ποσών άνω του 1 δισ. ευρώ 04/12/2025
  • Μηταράκης: Στηρίζουμε την αγορά, προστατεύουμε τον καταναλωτή, ενισχύουμε την οικονομία 27/11/2025
  • Μηταράκης: Η μεγαλύτερη φορολογική ελάφρυνση της μεταπολίτευσης – Στο πλευρό της μεσαίας τάξης και των οικογενειών 06/11/2025
  • Μηταράκης για τροπολογία Αγνώστου Στρατιώτη: Ο σεβασμός στα εθνικά σύμβολα δεν θα έπρεπε να είναι θέμα πολιτικής διαφωνίας, αλλά κοινής συνείδησης 22/10/2025
  • Μηταράκης: Η Νέα Δημοκρατία στηρίζει τον εργαζόμενο στην πράξη, με ευκαιρίες και δικαιώματα 15/10/2025
  • Μηταράκης για Αναθεώρηση Συντάγματος: Αποκλειστική αρμοδιότητα της Βουλής των Ελλήνων 03/10/2025
  • Επίσκεψη Μηταράκη στη Βιέννη ως επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας–Αυστρίας 24/09/2025
  • Μηταράκης: Ανάγκη για κατάπαυση πυρός και προστασία αμάχων στη Γάζα – Στρατηγικής σημασίας η συμφωνία με τα ΗΑΕ 03/09/2025
  • Μηταράκης: Η συμφωνία με τον ΔΟΜ ενισχύει τις δυνατότητες της χώρας – Αυστηρή αλλά δίκαιη μεταναστευτική πολιτική 03/09/2025
  • Μηταράκης: Αυστηρή αλλά δίκαιη πολιτική στο μεταναστευτικό – Σωστή κατεύθυνση το νέο νομοσχέδιο 02/09/2025
  • Μηταράκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Είπαμε ΝΑΙ στον πλήρη έλεγχο – Κόμματα της αντιπολίτευσης τον καταψήφισαν 30/07/2025
  • Μηταράκης: Η Νέα Δημοκρατία είναι εκείνη που ζητάει να πέσει άπλετο φως στο ζήτημα του ΟΠΕΚΕΠΕ 30/07/2025
  • Μηταράκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: Η Νέα Δημοκρατία ζητά πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης – «Άπλετο φως, χωρίς συμψηφισμούς» 29/07/2025
  • Μηταράκης για Τέμπη: Σήμερα τελειώνει η προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης – Η ΝΔ επέλεξε τον δρόμο της ευθύνης και της διαφάνειας 22/07/2025
  • Μηταράκης: Προστατεύουμε τα παιδιά μας, θωρακίζουμε τη δημόσια υγεία – Σπάμε τα αποστήματα του παρελθόντος 03/07/2025
  • Μηταράκης: Με διαφάνεια, θεσμικότητα και δικαιοσύνη, χτίζουμε ξανά την εμπιστοσύνη της κοινωνίας στο κράτος 02/07/2025
  • Μηταράκης: «Η Νέα Δημοκρατία επιλέγει τον δρόμο της ευθύνης – Η Δικαιοσύνη θα αναδείξει την αλήθεια» 18/06/2025
  • Μηταράκης για σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής: Η Κυβέρνηση θα υποστηρίξει σύσσωμη την πρόταση 18/06/2025

Όσα Είπαμε Τα Κάναμε, Σταθερά μπροστά, με έργα! Δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη της Χίου, ολοκληρώνοντας τα έργα της γενιάς μας. Αποτρέποντας το μεταναστευτικό να μας επηρεάσει ξανά.

Πρόσφατα Άρθρα

  • Δεκ 13, 2025

  • Μηταράκης: Βάζουμε δ

    Δεκ 13, 2025

Social Media

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • 2271022494
  • contact@mitarakis.gr
  • Απλωταριάς 57, Χίος